Logo

Nemocniční informační systém IKIS zlepšuje zdravotnickou péči o pacienty ve skupině AGEL i mimo ni již od roku 2007

+420 595 633 023

IKIS®

Provoz

Podpora IKIS®

Společnost Medical Systems využívá pro podporu implementovaných informačních systémů kvalitní a ověřené nástroje. Nabízí nadstandardní podporu a servis na různých úrovních – podle požadavků zákazníka. Pravidelné konzultační návštěvy Podpora po vydání nové verze HelpDesk v pracovní dny 8 - 16 hod. Technologická podpora 24 x 7 Semináře a doškolovací kurzy Individuální konzultace a návrhy řešení Legislativní úpravy HelpDesk Telefonický kontakt Elektronický kontakt (Atlassian Jira)

 

 

Požadavky:

Způsoby řešení:

  • Vylepšení či nová funkce
  • Změna nastavení programu
  • Chyba
  • Vylepšení a případný vývoj nové funkce
  • Změna nastavení a konfigurace
  • Oprava chyby
  • Zamítnutí

 

Uživatelé mají k dispozici manuály a stručné postupy práce v programu IKIS®. Před každou aktualizací je pověřeným pracovníkům zasílána změnová dokumentace, aby mohli informovat koncové uživatele o novinkách a změnách v programu.